اسامی هتل های خوب ارمنستان
نوشته شده توسط : تور استانبول

هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان

armenia.jpg

هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان 4 ستاره در شهر ارمنستان قرار دارد.این هتل 10 دقیقه تا مرکز شهر و تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.این هتل در مکان آرام و دور از سروصدای شهر پیمان دارد.با کیفیت بالا از مسافران تور ارمنستانپذیرایی می کند.این هتل 4 ستاره از 59 اتاق تشکیل شده است که همگی اتاق ها شیک و مجلل و تمامی پنجره ها رو به کوه آرارات قرار دارد.اتاقها دارای خدماتی همچون تلویزیون،تلفن، اینترنت و ... که مسافران با انتخاب هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان سفر خوبی ر ا سپری می کنند.

armenia5.jpg

armenia2.jpg

امکانات هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان:

2 رستوران،لابی، چایخانه، پذیرایی در محوطه و باغ هتل، سالن کنفرانس با ظرفیت 150 نفر،سالن ملاقات با ظرفیت 25 نفر،مرکز تجاری،سالن بدنسازی،استخر و سونا، سالن بیلیارد، سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، خشکشویی، صندوق امانات و خدمات  شبانه روزی آماده پذیرایی از شما گردشگران تور ارمنستان است.

armenia1.jpg

armenia4.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل باس بیوتیک ارمنستان

هتل باس بیوتیک ارمنستان در محله اکولوژیک بنام آیگدزور در مرکز شهر ایروان ارمنستان پیمان دارد. این هتل 4 ستاره در تقرب کاخ رییس جمهور و خانه اپرا پیمان دارد و 10 دقیقه تا مترو فاصله دارد.هتل باس بیوتیک 141 اتاق دارد و از هتل های قدیمی ارمنستان محسوب می شود و پیشینه 18 ساله دارد.در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی برای مسافران تور ارمنستانسرو می شود.

امکانات هتل باس بیوتیک ارمنستان :

استخر،سونا، ماساژ، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان گردشگران تور ارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

هتل دیاموند هاوس ایروان در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و فاصله این هتل 4 ستاره تا ایستگاه متروی میدان جمهموری و خانه اپرا فاصله کوتاهی دارد. از هتل تا ایستگاه قطار 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی 12 کیلومتر فاصله دارد.این هتل 52 اتاق دارد که اتاق ها به شکل کلاسیک طراحی شده اند و دارای خدماتی نظیر  تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... هستند.گردشگران تورارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

تراس، دوچرخه سواری، ماساژ، رستوران ( غذاهای ارمنی ، روسی و اروپایی سرو می کنند)، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه ، اتاق جلسه، سوییت ماه عسل، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان در اختیار مسافران ارمنستان قرار می دهند.

جهت رزرو و خرید تورارمنستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان

هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان در شمار هتل های خوب 4 ستاره ارمنستان و در فاصله 2 دقیقه ای از موزه ماتناداران و 7 دقیقه ای ازخانه اپرا و خانه-موزه خاکاتوریان Khacaturian و در فاصله 15 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللیZvartnots و 10 دقیقه ای تا ایستگاه قطار می باشد. موقعیت بسیار عالی هتل به خاطر فاصله یک کیلومتری تا مرکز شهر مهمانان تور ارمنستان را از دسترسی سریع و راحت به تمام نقاط دیدنی شهر ایروان ارمنستان مطمئن می سازد. این هتل دارای 77 اتاق در 5 طبقه که همگی مجهز به امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، مینی بار ، تلویزیون فلت ، کتری برقی ، حمام خصوصی بهمراه سشوار و ... تجربه اقامتی دلچسب را برای میهمانان تور ارمنستان مهیا می سازد.

 

 

امکانات هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان :

در رستوران این هتل برای گردشگران تور ارمنستان خود انواع غذاهای اروپایی و آمریکایی و خوراکهای مخصوص گیاهخواران سرو می کنند و همچنین در صورت خواست میهمانان دارای منوی رژیمی می باشد.همچنین بوفه صبحانه هتل نیز هرروزه آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد.هتل داریا خدمات رفاهی همچون بار،باغ ،تراس،کافه فضای باز، تاکسی سرویس ، امکان اجاره ماشین، مرکز تناسب اندام ،ماساژ،خانه داری روزانه،پذیرش 24 ساعته،خدمات ارزی،خدمات پرستاری کودک ،خدمات خشکشویی و لباسشویی ،سیستم گرمایشی ، تهویه مطبوع، ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاهای هتل و اتاقها ،محل مخصوص سیگار کشیدن ، پارکینگ خصوصی رایگان ( با رزرو قبلی ) ، فروشگاه سوغات ،wifi رایگان، شاتل فرودگاه و ... . همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع می باشد .

جهت اطلاعات بیشتر از تورهای ارمنستان و قیمت با ما تماس حاصل نمایید.

هتل فروم ارمنستان

 

 

 


امکانات هتل فروم ارمنستان :

از امکانات هتل می توان به سونا هایی با سبک روسی و ترکی ، پارکینگ رایگان، اجاره ماشین ، پذیرش ۲۴ ساعته ، خدمات تور و گردشگری، خرید بلیط ، لباسشویی، اتوشویی ، اتاق هایی برای میهمانی و جلسات کاری ،  فکس و فتوکپی ، صندوق امانات ، اتاق عروس و داماد ،اتاق عایق صدا،  اتاق های بدون سیگار و.. اشاره نمود. و همین طور در رستوران این هتل که دارای دو هال غذاخوری و وی آی پی می باشد با جمعیتی تقریبا ۱۷۰ تا ۱۸۰ نفر میهمانان تور ارمنستان هنگام صرف غذا می توانند از موسیقی زنده و انواع غذا های ارمنی و اروپایی لذت ببرند و همچنین می توانند در سالن غذاخوری رستوران که بسیار لوکس و زیبا می باشد صبحانه سوئدی، ترکی و اروپایی را صرف نمایند.

جهت اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با ما تماس حاصل نمایید.





:: برچسب‌ها: تور ارمنستان , هتل های ارمنستان , قیمت تور ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: